"Kärring"

HejHopp!! Eller snarare god "kväll" kanske ??

Ja, idag var som sagt jag och Emma på Ullared å shoppa loss :) eller a liite köpte vi iaf, jag slösade bara typ 377kr :) inte så farligt =) Jag köpte:

Overknee strumpor
Benvärmare
Strumpor
Julgardinger *yeey*
2 pärmar + register
Hålslagare
Våtservetter att ha i bilen
Present till bror
Presentsnöre
Lösögonfransar (ett gissel att få på sådana, köpte nytt märke denna gången!)
Kuvert + Godis till Bamse :)

Ja ! Inte illa va ?? Har ju fortfarande pengar kvar haha :)


En sak inne på Gekås..
En kärring (med kundvagn) skulle gå förbi mig och emma och tyckte vi stod ivägen (vilket vi INTE gjorde)

Kärringen: Har ni inget bättre för er än att stå där??
Jag: Nej?
Hon: *Muttrade* Minns inte va hon sa
Jag: Kärring....

haha sen så vände tanten sig om å verkligen ger Emma värsta mördarblicken, hon kanske trodde det va Emma som sa det... Det var lite roligt, men moget att en tant i typ klimaterie ålder bara börjar tyka sig sådär??  hahahaha


Sen på vägen hem så regnade det , tråkigt som satan och ja va trööööött trööött ! Va nog Emma oxå :P

När vi kom till Borås igen så åkte vi till Emma och hon gick ut med sin hund, sen gick vi till utförsäljning på Saga Form, Fann ju inte ett skit där så där slösade man inga pengar :P

Sen åkte vi till mig och.... gissa vad ?? Jo gissa nu !!!!



jaa vi STÄDADE !!! Emma var såååååå duktig :) Fortfarande en del kvar men ser mkt BÄTTRE ut här nu :D WIIIE =) Kladdkaka och grädde åt vi oxå, muuums kaloribomb! haha.



Imorn så ska det festas :) Var ett tag sen nu faktiskt! Ska bli skönt att sluta tänka på allt :) ska bli KUL !


Nää nu ska jag typ sova eller något :)

Nattinatti PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0