There is so much more

Ja rubriken säger väl allt ?? Det är såå mkt mer än vad du anar :)

Idag var jag ju och handlade käk, va även en sväng på bolaget, köpte ny jacka och två lampor till köks och vardagsrumsfönster, Skitfina verkligen :) har tankat bilen oxå :) ojoj, får se upp med att handla så mkt så inte pengarna tar slut, långt kvar tills nästa gån kontot fylls på med pengar :/ Hulmusten som var med mig köpte även lite grejs, typ gröt å korv.

Jag letar ny lägenhet och har nu gjort det ett tag, men dyker fan aldrig upp något bra ! eller så är det någon annan som får den. lite irriterande typ.

Till våren vet jag inte vad jag skall göra, Plugga eller jobba? Pluggar jag så måste man ju ta studielån å det har jag ju inte lust med direkt.. hm..


Imorgon skall jag STÄDA... hmm ja städa. Kul? nej men jag måste verkligen! usch får lyssna på massa musik undertiden så går det fortare :)


Vet inte riktigt vad jag skall skriva så........... Hejdå :) pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0