typ krogen

Nyss hemkommen , det var den tråkigaste gången jag vart på krogen EVER , verkligen, sög verkligen getpung och ont i huvudet har jag oxå. Fyfan, har äntligen börjar nyktra till nu iaf. fyfan asså BLÄÄÄÄÄÄÄ !


Jag ogillar folk som inte står för vad dom gör. Bara blundar för allt. Lixom hallå ?? välkommen till verkligheten fel kan ske och för fan lämna inte någon ensam med det, det är svårt nog som det är.

Hmm, sen förstår jag inte mig på vissa typ, hm svin ?? Idioter typ jävla nötter ?? eller aa, förstör inte för andra förstör för dig själv istället.



Känner mig såååååååå frustrerad vet inte vad jag skall säga. Watherver om det var "si" eller om det var "så" men va fan ?? Instead to just ignore it, make it stop. Eller iaf SÄG DET rakt ut pang bom. PUNKT.


Nä nu kanske jag behöver sova lite. blir bara mer å mer irriterad.



Det var du som började nu får du oxå avsluta det om det är det du vill. Om inte säg det, om det är så kan du dra åt helvette.


Jag är här iaf.



TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0