Äntligen klart !

Nu är äntligen allt klart med flytten! Skall bara lämna resten av nycklarna imorgon sen är det besiktning på gamla lägenheten :)

Helgen har gått fort som fasen...  har ju flyttat till en ny lägenhet så det har vart full rulle !
Tack mina underbara vänner å mr x ( ;) ) hehe för att ni har hjälp mig :) hade inte klarat det utan er :D

Idag så har jag och Emma å farsan städat i gamla lägenheten, d va såååå jobbigt !!!!!!!! fyfan , hoppas Isa blev nöjd iaf :D annars får du klaga på mig :D hihihi

Nu ska ju denna lägenheten städas där ja bor nu............ vi gjorde ju en deal då att dom som bodde här innan slapp göra det.. jaja jag behöver få rutin på att städa så :)

Kissekatterna verkar trivas prima här oxå å det är ju bra :)

nä nu orkar ja inte skriva mer e så jäkla trött :( hejsvejs..


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0