Are you in the game ?


Let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick !


Hej Hopp !!

Onsdag idag då :) FY FAN va det brännde... Åt nyss maten ja gjorde å d va så satans starkt! En annan hade väl sagt, "det var väl inte så farligt" haha :) jag "tål inte" stark mat, ovan!
 Dagen började med att gräva ut bilen från parkeringsrutan, mkt skoj :D Sen jobba jobba jobba !
Angelica på jobbet fyller år idag så hon hade med sig glass och bjöd på , mkt gott må jag säga! Så efter det kännde jag att idag skall jag köpa en "big pack"! Å nu e ja inte alls sugen på det :( står i frysen.. fan.

Vi blev klara ganska tidigt på jobbet idag så då fick vi städa å så , jag Malle och Sandra.F torkade ur alla vagnar ! Sen var man helt hög på rengöringsmedel! eller inte..  haha
Efter jobbet va jag å handlade lite å så som sagt.. Sen hem och då . ja DÅ fick ja stå och skyffla bort massa jävla snö från parkeringsrutan.. hmm.. sen kom ja knappt in i rutan, hjulen snurre men kom ingen vart :) Ska bli kul å se om jag får ut biljävlen imorn, ska nog inte va några problem :)



Duktig Sandra :) Malle i bakgrunden. Sandra döda mig inte nu.. haha






Hittade Emmas bakisdricka i tetrapack idag på City :D




Hoahoa !



Värsta stora snöhögen !!!!!


HEJ HOPP !


Kommentarer
Postat av: emma

Wooooooohoo! apelsinsaft <3

2010-02-04 @ 14:41:33
URL: http://www.newbiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0