Gooo kväll !

Hajj..

Hur mås det då ?? Här mås det bra iaf :)
Igår så sov jag som sagt ca 4 timmar .. mot kvällen va ja rätt seg men runt 9 så så åkte jag och hämtade Håkan och sen Emma. Vi åkte runt lite, kaffe på donkan, kolla på rasad byggnad , väntade på "myttarN" .. ja.. vi skulle hitta en backe men d gick inte så bra :P hehe Jag tillverkade oxå egna nördbrillor :) hahaha
Håkan körde min bil "hela kvällen" och det känndes väldigt konstigt att sitta på passagerarsidan :P haha
Tillslut blev Håkan nanig och ville hem han skulle jobba idag, så han skjutsade hem sig själv :P sen åkte jag och Emma och hämtade *piiiiip*.. hehe hm. Å sen skulle Emma hem så släppte av henne på Hulta.. sen åkte jag hem till *piiip* å sov där :) Jag va så jävla trött så vet inte när ja somnade.....
Sen imorses så ringde morsan: NU SKA VI STÄDA OCH PACKA HOS DIG !!!
Jag åkte heeem... Blev förbannad på parkeringen då jag knappt kom in i rutan :P haha ...
Mami å ja åkte sen till tippen med 4 svarta sopsäckar med "skräp", 2 kassar med kläder till bättre behövande, i liten kasse med glas, massa porslin, två metallrör (haha) hmm.. en kasse med tidningar, ja det var väl det, ja lite batterier å glödlampor oxå :)
Jag förstår inte vart allt kommer ifrån ? har hållt på å grejjat i flera dagar nu..
Efter tippen åkte vi till knalleland å köpte lite mer flyttlådor, och sen hämtade vi farsan och brorsan för dom hade jobbat . hmm ja det var väl allt som hänt det senaste om jag minns rätt. haha
DROMEDAR Å KAMEL HUUUH ! hahahaha

Lite pics...


Håkis dricker kaffeee !!



Gissa vem ?




Dagens lunch.... FÖRLÅT EMMA !!!!!! (A)



hihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0