It´s not me, It´s you .

Hej hopp!

Idag gick jag upp tjugo över 8 för jag skulle vara på ett samtal kl 9..
Satt å vänta å vänta å vänta när jag väl va där, så kommer en fram och frågar:
-Vem skulle du träffa?
Hm .. jag minndes inte vem d va så vi kollade på det och det är nästa tisdag, haha.. Kom upp i bra tid iaf :)
Stack till donken och köpte en latte för att senare köra mot U-hamn där jag hämtade bror från ett LAN.
Sen hem t morsan hämta hunden och sen iväg till Hulta. Jag å Emma va ute med våra Bamsor :) Skojsigt !
En tant å en chockladboll förföljde oss,
- Dom kanske skall cutta oss ?
haha

Nu snöar det igen oxå.

Kanske ska ta tag i städningen å beställa nytt bredband nu.. aa ..


Hejsvejs!


När vi skulle gå från Emma så la han sig i snön och ville inte gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0