Söndaag !

Hej hopp !!
ja nu va d ett tag sen (A) hehe... I veckan har jag jooobbat som vanligt.

Fredag:
Jobbade, hem fixa och grejja inför flytten. Sen åkte jag Emma och Kim och hyrde film å stack till Håkan å kolla på filmen :) dock kom jag och Emma på att vi sett filmen innan.. Va så jäkla trött så somnade nästan när filmen va slut :P men d va ba å piggna till å köra hem Emma å sen hem. YEaay !


Lördag:
Vaknade upp ganska tidigt, slöööade... Sen tyckte Emma att vi skulle äta något så ja åkte och hämtade henne och sen stack vi å käka.. mm Max box (L) haha.. efter maten stack vi å köpte biobiljetter =D sen letade vi efter ett bageri som va öppet men klockan va typ tre å alla vi åkte till va stängda :S . Sen hem till mig, packapacka städa lite eller a diskade diskberget iaf.... Sen åkte vi till Emma, hon gjorde lite mat (igen) hihi... Sen  (FAN VA MKT "SEN" hela tiden :S) åkte vi till mig igen och sen till bion , vi såg filmen Farsan, den va rätt skoj :) enligt min humor iaf !! När bion va slut så armbågade vi oss till toaletterna, urinblåsan höll på att pricka (ironi) eflter en halv L cola.. hahaaaa !!!!!!! SEN stack vi å hämtade lilla Kim-Pungen och åkte och åkte bob å te fat på en gångväg på huta.. kim fick inte så bra fart där så vi åkte till Dalsjöfors och åkte på en väg där istället haha fyfan d va kul kul :D Trött som ett as va man hemma runt halv två (?) på natten och sedan somnade jag i soffan :) så sköööööönt !!!

Vill du se brickan ??
GLÖÖÖÖÖÖM DEE !


"Pulka"-outfit!!



Jag satt i Emmas knä på tefatet :P



Kim å Emma på väg ner !!!


Vad döpte blondinen sin zebra till?
- Pricken...



over and out !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0