Toooorsdag !

TJAAAA !!!!!!!!!!

Igår va jag och Emma som sagt ute med hundarna, vi hamnade i Dalsjöfors :) efter en liten runda så satte vi oss i bilen och drack varm oboy (SUPER GOTT) och åt bullar :) MUMS !
När vi åkte hemmåt så knödde sig Emmas Bamse ner sig på golvet bakom sätet.. hmm "lilla" hunden :)
Innan vi åkte till Dalsjöfors var jag och Bamse uppe hos Emma, Bamse rotade igenom hela Bamses leksakslåda, HAHA han hittade massa pipleksaker som va jätte roliga :P han leker ju aldrig hemma med sina leksaker :P men hos nån annan va d kul :)
Senare på kvällen så hämtade jag Kim och hennes lillebror, vi åkte till Emma och gjorde Kladdkaka :) det var gottigt :) Kims lillebror sa massa roliga saker och dansa arabisk dans, va han trött kanske ?? hahaahah

Vaknade idag vid halv 12 av att Emma ringde.
Åkte till henne å vi gick ut m hundarna :)

Nu sitter jag här, tog en paus i packandet :)


HEJSVEJS , ikväll blir det pulka !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0