Ikea osv :)

Hejsan!

Hade en najs gårdag! Började med att jag e-pung och k-pung begav oss mot Jönköping!
Väl framme va d SVINKALLT !! huaaah... Vi gick in på ikea, käka lite frukost och sen shoppa vi loss ;) haha nee inte direkt men vi köpte lite iaf, men e-pung köpte bara en hund ? Hmm.. jaja . haha .
Sen när vi kom till bilen med varorna så kommer vi på... VART ÄR KIMS TVÄTTSTÄLL ?? Då har hon glömt den inne vid kassorna :P HAHA , emma och kim sprang in och hämtade den :) GREEIIIT !
Sen gick vi in på A6, jag köpte bla:

Jacka 
2 par leggings
Vantar/mössa/halsduk
Lite smink and hairspray
2 par skor
En vinflaska

Sen när vi kom till Borås igen så åkte alla hem till var och sig.. sen hämtade jag å kim emma.. letade efter sprutgrädde som dög i tre affärer :P haha .Fråga mig inte vad det skulle användas till ? ? :S
Sen släppte jag av pungarna hos kim och stack till "sweet" :D NAJS :D
Efter ett tag åkte jag till pungsen och satt å spela lite kort å så med dom :) Kim är tydligen mindre värd än en cykelpump ?? haha sen gick jag heeeeeem... sooooooov.... va dödstrött !!!!
Vaknade imorses av att "sweet" ringde :) hihihiihihi
Hade även en del missade samtal under natten som ja inte vaknat av, sov som en jävla stock ?

Nyss ringde jag till e-pung och frågade om hon skulle med å handla :D  Det skall hon.. hoppas hon inte är bakis bara... haha



Hejsvejs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0