Ny design

Hej!

Nu har Kim (http://redcandy90.wordpress.com/) fixat min blog så den blev finare än innan :) DANKE !
 
Idag har jag inte gjort så mkt, vart å handlat lite, spelat lite betapet med Emma, plockat iordning LITE här hemma, hmm ja å sen va jag och Kim ute och gick typ 4km :) inte så långt men bättre än inget :) så vi va ute i typ 45 minuter :) d va jobbigt å gå i snön och vi gick ganska lungt :) men det var sköj !  Sen idag så ringde Ulle oxå :) så imorn skall jag jobba igen :D

Jag har lite ont i nacken oxå på ena sidan, hoppas jag inte får nackspärr eller nåt. Vore ju inte så kul direkt.


Hejsvejs





En knasig men go låt
Andreas Grega - Ta vad du vill


Kommentarer
Postat av: RedCandy

Eyy, nu funkar ju även detta =D med andra ord så ändrades det med. Utan att jag visste om det. =D Ballt =D

2010-01-19 @ 12:18:23
URL: http://redcandy90.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0