Nytt år , Nya möjligheter :)

Tjatja!!

Ett tag sen jag skrev nu igen :) Nu e du bra allt nyfiken va ?

Helgen har vart lugn :) I fredags åkte jag kim och emma och hälsade på bamse och emil i "emils" garage , det var skoj, innan vi åkte dit fick jag två mms med två videoklipp av bamse och emil, det var Sandra-dans och Emma-dans , haha skitskoj såg det ut :)

Sen på lördagmorgon så vakna jag typ halv 8, sen får jag ett sms av "sweet" så ringde han, tjöta ett bra tag sen gick jag upp.   Senare så åkte jag och Emma ut till Tony och grillade (haha). Vi hade med oss Emmas Bamse så han kunde busa med min Bamse :) På kvälllen så tog vi en powernap (eller ah Emma gjorde det) och kollade på En kväll med Göran, den heter inte så men minns inte va filmen hette, nåt med Göran iaf :) Sen stack vi och köpte käk och spionerade lite för att senare hamna hemma hos Kim och spela kort :) Det var skojskoj ! Sen idag vakna jag av ett sms av "sweet" så ringdes vi å prata lite, idag igen as tidigt! Sen somnade jag om............


Snart flyttar jag !!!!!!!!!!!!!! GÖTT MOS!

Bamse och emil i garaget
Bamse och Emil i garaget


bamse
                Bamse låg och hånade den andra Bamse när han fick va fastbunden en stund :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0