SEEEEEEGT !

Hejhopp!

Idag har jag jobbat... sen efter jobbet så stack jag och skrev kontrakt på nya lägenhetn , YAAY! hur bra som helst asså . .. Sen stack jag och Emma och käka pizza i Dalsjöfors hos Saša http://www.pizzeriafunkytown.se/ 
Nu känns det som att ja börjar bli förkyld :S eller så e d bara för att ja e så trött , JOBBIGT !
Sen en annan sak är att jag blev förvånad när ja kolla mitt konto idag :) + 3900 så i total inkomst denna månaden har vart ca 17 000 + 3900  NAJS MAJS !

EN sak som e så himla dumt, har tandläkare imorn efter jobbet , perfekt med en tid som är EFTER jag slutat, men då e d övertid imorn så får se om ja kan sticka till tandläkaren ändå, måste hämta min bettskena haha.

PUSSÅSMEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0