ULLARED :)

Ja... idag vart jag och e-pung på lite äventyr !! vi äventyrade till Ullared :) hihi
Frukost blev korv medbröd och kaffe i Svenljunga :) Mkt trevligt må jag säga!
Väl framme i gekås så irrade vi runt som två hönor. Vi såg en gammal vän till Emma oxå :)
Jag handlade inte så jätte mkt. Bl.a.:
Struuumpor :D
hmmm......
En rolig grej till en person :D
hmmm....
2 brandvarnare till nya lägenheten :D
En asporrig morgonrock!
SKÄRP !! (på vägen dit så snodde jag skärpet emma hade på sig nämligen, så fick ta och köpa ett eget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T-shirt x2
Kattbädd + filt

jaaaaaa....... å lite mer :D

Hemvägen va jävligt rolig... hahaha trött som ett as försökte jag att göra en "videoblogg" :) får väl se om jag vågar lägga upp den här..

Förresten så har emma fått typ magsjuka , undra om det beror på den micrade "halv kyckling" eller hunden?

Idag har jag ätit typ as äcklig kebabtallrik !! REKOMMENDERAS INTE ATT ÄTA KEBAB UTANFÖR GEKÅS !! inte "halv kyckling" heller :P



IKEA -   EEEEE-PUNGHHHH


IKEEEA - K-PUUUNGH!



Emma och jag i ullared =)


Emma och jag i ullared =)



Emma och jag i ullared =)




Nu väntar jag på att .. "hihi" ska komma hejdå !


Kommentarer
Postat av: RedCandy

vad gör E-PUUUNGHH på första bilden på er ? =P

2010-02-01 @ 18:36:36
URL: http://redcandy90.wordpress.com/
Postat av: Jag

Jag vet inte :) hon bytte byxor iaf :D

2010-02-01 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0