Saknad .

Du lär nog inte fatta något av detta röriga men jag skriver det för min egen skull .

hur kan man sakna någon som inte längre finns vid ens sida ?
jag gör det . var nog för att det aldrig blev ett riktigt avslut . jag vet inte vad det var som hände .
nu är det typ två år sedan . när ska man släppa taget ? det borde jag gjort för längesedan . det går inte . du sitter fast i mitt huvud och vill inte försvinna därifrån . du är ofta i mina drömmar på nätterna , drömmar där vi antingen e sams eller jag gråter för att du inte lyssnar på mig . jag tror jag är besatt .
säg mig bara varför å du är inte fast i mitt huvvud längre , tror jag . eller jag vet inte .

hejdå

</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0